سفر استانی سرپرست تاپیکو به خوزستان

با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری و بازدید از واحدهای تولیدی صورت گرفت

سفر استانی سرپرست تاپیکو به خوزستان

بابک افقهی، سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، در اولین سفر استانی خود امروز سه‌شنبه جهت بازدید از کارخانجات و مجتمع‌های تولیدی و بررسی پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات این پروژه‌ها و مجتمع‌های تولیدی وارد ماهشهر در استان خوزستان شد.

در نخستین روز از این سفر دو روزه، سرپرست تاپیکو از مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی غدیر، پتروشیمی شیمی‌بافت، پتروشیمی فن‌آوران و پتروشیمی فارابی بازدید و گزارش عملکرد و وضعیت پروژه‌های این مجتمع‌ها را بررسی خواهد کرد.

افقهی همچنین امروز در ادامه سفر استانی خود از مراحل پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری تاپیکو همچون پتروشیمی پتروالفین، فرآورد شیمیایی قشم، ماشین‌سازی پارس و مهندسی و نصب فیرمکو بازدید خواهد کرد و در جریان مراحل اجرای این پروژه‌ها قرار خواهد گرفت.

سرپرست تاپیکو فردا چهارشنبه هم به شهر آبادان سفر خواهد کرد و از مجتمع‌های تولیدی نفت پاسارگاد، نفت ایرانول و پتروشیمی آبادان بازدید و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

افقهی پنجم مهرماه به عنوان مدیرعامل تاپیکو معرفی شد و با توجه به پروژه‌های عظیم سرمایه‌گذاری در هلدینگ تاپیکو و مسئولیت این شرکت به عنوان سرمایه‌گذار میلیون‌ها نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌ها و کارکرد مجتمع‌های تولیدی را در دستور کار قرار داده است و طی هفته‌های آینده از سایر شرکت‌های تاپیکو نیز به طور حضوری بازدید خواهد کرد.