پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد

پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد

در سي و پنجمين جشنواره امتنان از كارگران نخبه و گروه‌هاي كار و واحدهاي نمونه ملي با حضور رييس‌جمهور از «پتروشيمي خراسان» به‌عنوان واحد نمونه ملي تقدير به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)،  در اين آئين كه در كارخانه ايران خودرو ديزل برگزار شد، رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و مديران نمونه ملي تقدیر كرد و تنديس واحد نمونه ملي را به مهندس يوسف حسني مدیرعامل پتروشیمی خراسان اهدا نمود.
مديرعامل پتروشيمي خراسان در حاشيه اين مراسم گفت: اخذ اين لوح سپاس از دستان رييس‌جمهور محترم و ديدار با رهبر معظم انقلاب افتخار بسيار بزرگي براي مجموعه پتروشيمي خراسان است.
یوسف حسنی اظهار داشت: درخشش مجتمع عظيم صنعتي پتروشيمي خراسان در كشور و اخذ افتخارات متعدد ملي، مرهون زحمات همكاران جان بر كف هستيم.
وي افزود: ما در پتروشيمي خراسان سعي داريم همواره بر مدار تعالي حركت كنيم و با نگاه بلند مدت به دنبال توسعه و دستيابي به افق‌هاي برتر باشيم.
پیش از این، طی مراسمی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش های مديرعامل پتروشيمي خراسان به عنوان مدیر نمونه ملی توسط دکتر صولت مرتضوی تجلیل شد.