بازدید مدیرعامل تاپیکو از شرکت محصولات کاغذی لطیف

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) روز پنجشنبه 21 مهر 1401 با حضور در شرکت محصولات کاغذی لطیف از خط تولید این شرکت بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)،در این برنامه بازدید که جمعی از مدیران تاپیکو و مدیران عامل تاسیکو و لطیف نیز حضور داشتند؛ دکتر مسعود اسم‌خانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل، مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت بابت افزایش تولید و رشد فروش و بهبودهای صورت گرفته، راهکارهایی را در جهت توسعه بیشتر شرکت لطیف مطرح کرد. اسم خانی همچنین با اشاره به ایجاد موانع موجود در صنعت سلولزی، بر حضور تاثیرگذار شرکت گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین در انجمن ها و اصناف مرتبط تاکید کرد.
مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره تاپیکو در ادامه با اشاره به همکاری تولیدکنندگان با مراکز دانش بنیان و مرکز نوآوری تاپیکو، ارتباط با مجموعه های علمی و مطالعاتی در کشور را برای بخش های مختلف صنعت بسیار لازم و حیاتی دانست. اسم خانی همچنین ضمن تشویق مدیران شرکت لطیف به ابداع روشهای خلاقانه در تولید محصولات متنوع، باز کردن گره از مشکلات کشور را جزو اولویت های اصلی این شرکت برشمرد و تصریح کرد: در این مسیر حمایت تاپیکو از ابداع این شیوه ها و اجرایی شدن آنها مستمر خواهد بود.

پیام بگذارید