برنامه تاپیکو برای تکمیل زنجیره تولید و نگهداری با هم افزایی شرکت ها

مدیرعامل تاپیکو در همایش سراسری مدیران شستا، با اشاره به برنامه ریزی این شرکت در تکمیل زنجیره تولید و نگهداری از طریق هم افزایی شرکت های زیر مجموعه از تکمیل زنجیره تولید صنعت لاستیک در شرکت های زیر مجموعه تاپیکو خبر داد.

مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در پنل تولید،هم‌افزایی، ارزش آفرینی همایش سراسری مدیران شستا، عضویت در هیئت مدیره  بورس انرژی که با همکاری وزارت کار صورت خواهد پذیرفت را مصداق بارز هم افزایی دانست.

اسم خانی با تشریح پروژه پارک کلر، آن را  به عنوان یکی از پروژه های استراتژیک‌ تاپیکو معرفی کرد که نیاز به کلر دو پتروشیمی تولید کننده PVC   غدیر و آبادان را مرتفع می کند.  

 مدیرعامل تاپیکو با اشاره به اینکه این هلدینگ دارای ۸۲ زیرمجموعه شامل ۴۶ شرکت مدیریتی و ۳۶ شرکت غیرمدیریتی است؛ گفت: این شرکت بزرگترین هلدینگ صنعت پتروشیمی از نظر تنوع در تولید، با تولید ۱۸۰ محصول تولیدی است.

اسم خانی در ادامه با اشاره به رتبه 13 تاپیکو در بین صد شرکت‌ برتر کشور، هدف گذاری  تاپیکو را کسب رتبه های بالاتر  در میان شرکت ها برتر اعلام کرد.

وی ‌با  اشاره به ۳۳ پروژه ایجادی، ۱۱ پروژه توسعه‌ای، ۱۹ پروژه نوسازی و به‌سازی در تاپیکو گفت: هم افزایی و تکمیل زنجیره تولید و نگهداری  از اهداف دست یافتنی این شرکت در سالهای پیش رو خواهد بود.

مدیرعامل تاپیکو، در گزارشی شرکت پتروشیمی فناوران را بعنوان دارنده بیشترین سهم در پروژه های اجرایی معرفی  و پس از آن گروه بارز و همچنین صنعت روانکارها را در رتبه های بعدی نام برد.

اسم خانی در این نشست تاکید کرد: در انتخاب و پیش برد پروژه ها بحث هم افزایی همواره مطرح بوده و  به دنبال رفع خلاء‌ها هستیم.

وی همچنین گفت: تاپیکو در اقدامی مشترک به همراه پتروشیمی فناوران و غدیر  و با همت جمعی مدیران سازمان تامین اجتماعی، هیئت مدیره شستا و تاپیکو در ماه گذشته توانست  19 درصد از  سهام پتروشیمی دماوند را خریداری نماید.

 در پایان وی به تشریح وضعیت حوضچه شادگان که 10 سال بلاتکلیف رها شده بود، پرداخت و درباره طرح گرفتن نمک حوضچه و فعالیت 4 شرکت و برطرف شدن مشکلات سه شرکت تابعه با انجام این پروژه و خوراک دهی به پتروشیمی غدیر و همچنین آورده مناسب برای پتروشیمی آبادان بعنوان مالک این حوضچه توضیح داد.

پیام بگذارید