حضور دکتر مسعود اسم خانی در پتروشیمی فن آوران و تقدیر از مدیران و کارکنان بابت انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی واحد های اسید استیک و منوکسید کربن

مسعود اسم خانی مدیر عامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در جمع کارکنان و عوامل اورهال واحد های اسید استیک و منوکسید کربن پتروشیمی فن آوران حاضر شد و از نزدیک در جریان نتایج عینی و عملی این عملیات قرار گرفت. طی این بازدید هر دو واحد اسید استیک و منوکسید کربن با ظرفیت بیش از طراحی اسمی در وضعیت کاملآ پایدار در مدار تولید قرار داشتند.
به گزارش روابط عمومی تاپیکو به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی فن آوران، عصر امروز مسعود اسم خانی مدیر عامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در جمع کارکنان و عوامل اورهال واحد های اسید استیک و منوکسید کربن پتروشیمی فن آوران حاضر شد و از نزدیک در جریان نتایج عینی و عملی این عملیات قرار گرفت. طی این بازدید هر دو واحد اسید استیک و منوکسید کربن با ظرفیت بیش از طراحی اسمی در وضعیت کاملآ پایدار در مدار تولید قرار داشتند. گزارش اقدامات بعمل آمده در خصوص تعویض راکتور 2101 واحد اسید و آخرین وضعیت از روند تولیدات شرکت پس از نوسازی و بهسازی مبدل و کمپرسورهای واحد منوکسید کربن توسط بهزاد قلی پور مدیر تعمیر و نگهداری شرکت پتروشیمی فن آوران به سمع و نظر ایشان رسید. وی ضمن ابراز خرسندی از نتایج مطلوب و موفقیت آمیز این عملیات، پیگیری مجدانه تا تحقق هدف تولید 180 هزار تن اسید استیک و ثبت رکورد جدید در تولید محصولات متانول و منوکسید کربن را، بعنوان مطالبه بحق عموم ذینفعان شرکت مطرح کردند و از تلاش های بعمل آمده در این راه و انجام موفقیت آمیز و برنامه ریزی شده تعمیرات اساسی پتروشیمی فن آوران تقدیر بعمل آوردند. شایان ذکر است واحد های اسید استیک و منوکسید کربن شرکت پتروشیمی فن آوران در خرداد ماه سالجاری با هدف افزایش ظرفیت، عبور از ظرفیت اسمی و پایداری تولید تحت عملیات تعمیرات اساسی قرار گرفتند ودر پی تحقق کامل اهداف تعیین شده و ورود موفقیت آمیز واحد ها به مدار، پس از این شاهد بهبود چشمگیر میزان تولید اسید استیک، منوکسید کربن و متانول در این تنها تامین کننده اسید استیک کشور و سی و چهارمین تولید کننده متانول در دنیا از منظر ظرفیت اسمی خواهیم بود.

پیام بگذارید