عیادت مدیرعامل تاپیکو از پدر شهید محمد فربین

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، دکتر مسعود اسم‌خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و دکتر مسعود اسفندیار مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، 25 اسفندماه و در آخرین پنجشنبه سال 1401 به دیدار خانواده معزز سردار شهید محمد فربین رفتند و از پدر بزرگوار این شهید عزیز عیادت کردند.

در این دیدار دکتر اسم خانی با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز میهمن عزیزمان مرهون خون شهدا است، گفت: تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا را تکلیف خود و همه مسئولان می دانیم.

دکتر اسفندیار مدیر عامل نفت پاسارگاد نیز در این دیدار با بیان این نکته که عزت و افتخار کنونی جامعه ما مدیون شهدا و ایثارگری آنها است گفت: خود را موظف به تجلیل و تقدیر از جانفشانی این عزیزان و خانواده گرانقدر شهدا می دانیم.

سرتیپ دوم پاسدار شهید محمد فربین در 4 اسفندماه 1340 دیده به جهان گشود و در 18 اردیبشهت سال 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل گردید. مزار این شهید عزیز در قطعه 26 بهشت زهرا (سلام‌الله‌علیها) واقع شده است.

پیام بگذارید