فراخوان شناسایی تولید کنندگان داخلی در صنعت گاز مایع به زودی منتشر می شود

شرکت پرسی ایران گاز بزرگترین شرکت توزیع کننده گاز مایع در کشور، در راستای حمایت از تولید داخلی، فراخوان شناسایی تولید کنندگان داخلی در صنعت گاز مایع را به زودی منتشر می کند.

به گزارش روابط عمومی تاپیکو به نقل از شرکت پرسی ایران گاز، این شرکت در نظر دارد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اتکا به توان تولید داخل و قطع وابستگی صنعت و همسو با سیاست های کلان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شرکت پرسی ایران گاز با هدف حمایت از صنایع داخلی به منظور خودکفایی و قطع وابستگی به شرکتهای خارجی، اولین فراخوان شناسایی تولید کنندگان داخلی در صنعت گاز مایع را برگزار نماید. 

بدین منظور، به زودی در فاز اول شناسایی تامین کنندگان مواد اولیه و اقلام و تجهیزات فنی مورد نیاز برای تولید سیلندر گاز مایع، اطلاع رسانی خواهد شد و پس از آن تامین کنندگان اقلام و تجهیزات فنی مورد نیاز جایگاه های عرضه سوخت از قبیل دیسپنسر ، نازل ، شلنگ نازل ، انواع شیرهای برنجی و … ، و  تاسیسات های ذخیره سازی و شارژ گاز مایع شامل انواع پمپ ها ،وکمپرسورهای گاز مایع ، انواع تجهیزات اطفاع حریق و … فراخوان خواهد شد.

شرکت پرسی ایران گاز بزرگترین شرکت موزع گاز مایع در کشور است که افتخار دارد بیش از 60 سال در اقصی نقاط کشور خدمات رسانی نماید. سهام این شرکت به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری تعلق داشته و لذا  خانواده بزرگ بازنشستگان کشور سهامدارن اصلی آن به شمار می روند.  

پیام بگذارید