فرهنگ سازی زیست محیطی پتروشیمی فن آوران با پروژه ” Green Area”

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز، پتروشیمی تامین (تاپیکو)،به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فن آوران، «حمید احمدی تبار» سرپرست واحد محیط زیست پتروشیمی فن آوران در مورد پروژه منطقه سبز این شرکت اظهار داشـت: محوطه ای که مشاهده می کنید قبلا به عنوان کافه کتاب مطرح بود که همکاران بعد از صرف ناهار به این قسمت مراجعه کرده و همراه با مطالعه چای و نسکافه میل می کردند.
سرپرست واحد محیط زیست پتروشیمی فن آوران افزود: از پارسال این ایده به ذهن ما رسید که این محوطه را به عنوان یک محوطه Green Area و در واقع منطقه سبز اطلاق کنیم. در همین راستا برق این محوطه را از فتوسل و پنل های خورشیدی تامین کرده و آب این محوطه را از طریق آب تصفیه فاضلاب بهداشتی تامین کردیم .این محوطه حدود 300 متر مربع فضا دارد و همکاران بعد از صرف ناهار به این منطقه مراجعه می کنند.
احمدی تبار گفت: از مزایای این طرح هم فرهنگ سازی محیط زیستی است تا جایی که بشود از سوخت های فسیلی استفاده نکنیم. در واقع تمام المان ها بومی سازی شده است و ساخت شرکت پتروشیمی فن آوران می باشد. شایان ذکر است که ایده “طرح منطقه سبز” ایده مدیرعامل مجتمع آقای مهندس بدری بود و با همکاری تمام همکاران پیاده سازی شد.

پیام بگذارید